مهاجرت به کانادا با کمترین هزینه 1

شرایط مهاجرت به کانادا با کمترین هزینه چگونه است؟

شرایط مهاجرت به کانادا با کمترین هزینه چگونه است؟
این روزها مهاجرت به کانادا به دلیل شرایط اقتصادی باثبات این کشور افزایش یافته است. کشور کانادا یکی از محدود کشورهایی است که راه‌های زیادی برای اقامت مهاجران فراهم کرده‌است تا بتواند از آنها حمایت کند. بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت دارند این کشور را انتخاب می‌کنند زیرا در کانادا علاوه بر وضعیت اقتصادی پررونق امکان پیشرفت و موفقیت برای شهروندان وجود دارد. راه‌های زیادی برای مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت دائم آن وجود دارد که در این مقاله سعی داریم کم­‌هزینه‌ترین و آسان‌ترین راه­های مهاجرت به کانادا را بررسی کنیم.

ساده‌ترین راه‌های مهاجرت به کانادا:

برای مهاجرت به کانادا راه‌های زیادی وجود دارد که از جمله آن می‌توان به خوداشتغالی و کارآفرینی، سرمایه گذاری در کانادا، مهاجرت تحصیلی و شغلی و… اشاره کرد. اما روش‌هایی مثل سرمایه‌گذاری نیاز به هزینه‌های سنگینی دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال مهاجرت به کانادا با کمترین هزینه هستند. اما آیا روش‌های کم‌هزینه‌ای برای اقامت گرفتن در کانادا وجود دارد؟ جواب این سوال مثبت است. خوشبختانه کشور کانادا راه‌های زیادی برای مهاجرت فراهم کرده‌است که در ادامه کم‌هزینه‌ترین و ساده‌ترین راه‌های مهاجرت به کانادا را بررسی خواهیم کرد.

مهاجرت به کانادا با کمترین هزینه 2

مهاجرت به کانادا به عنوان نیروی کار ماهر:

یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا با کمترین هزینه اقدام از طریق در خواست کار است. برای گرفتن اقامت در کشور کانادا از طریق این روش باید تحصیلات دانشگاهی مرتبط داشته ­باشید و دارای تجربه و مهارت باشید تا بتوانید ویزای کار در کانادا را دریافت کنید. برای این کار می‌توانید در حوزه‌ای که تخصص دارید برای کارفرمایان کانادایی درخواست کار بفرستید تا آنها رزومه شما را بررسی کنند. این روش در برخی موارد دشوار است زیرا متقاعد کردن کارفرمایان برای استخدام نیروی خارجی کمی دشوار است. اما بهترین روش برای گرفتن ویزای کار در کانادا این است که یک کارفرمای کانادایی برای شما پیشنهاد کار ارسال کند و از شما درخواست همکاری کند. در چنین شرایطی به راحتی می‌توانید با دریافت ویزای کاری به کانادا مهاجرت کنید.
مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج با شهروند کانادایی:
این روزها ازدواج با شهروندان کانادایی به عنوان راهی برای مهاجرت به کانادا با کمترین هزینه شناخته شده است. برخی از افراد برای دریافت اقامت کانادا اقدام به ازدواج ساختگی با یک فرد کانادایی می‌کنند تا بتوانند به این کشور مهاجرت کنند. اما این روش توصیه نمی‌شود زیرا کشور کانادا برای این روش قوانینی دارد و به راحتی نمی‌توانید با یک ازدواج ساختگی اقامت این کشور را دریافت کنید. اما برای افرادی که بصورت قانونی با شهروند کشور کانادا ازدواج می‌کنند قوانینی برای دریافت اقامت وجود دارد از جمله اینکه همسر شما باید دارای اقامت دائم کانادا باشد و مجوز کار داشته ­باشد تا بتواند برای تشکیل خانواده درآمد‌زایی کند.
مهاجرت به کانادا با کمترین هزینه 3مهاجرت به کانادا از طریق ویزای تحصیلی:
دریافت ویزای تحصیلی کانادا نیز یکی از راه‌های مهاجرت به کانادا است. اما فقط با تحصیل در این کشور نمی‌توانید اقامت کانادا را دریافت کنید. برای دریافت اقامت باید در حین تحصیل یا پس از فارغ التحصیلی بتوانید وارد بازار کار شوید و از طریق اشتغال‌زایی بتوانید اقامت این کشور را دریافت کنید. بنابراین از طریق ویزای تحصیلی می‌توانید به دو روش اقامت کشور کانادا را بدست آورید: یا در این کشور مشغول کار شوید و یا اقدام به سرمایه گذاری در این کشور کنید.
مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند:
یکی از روش‌های مهاجرت به کانادا با کمترین هزینه تولد فرزند در این کشور است. در صورتی که فرزند شما در کشور کانادا متولد شود شما هم سیتیزن کشور کانادا محسوب می‌شوید و می‌توانید اقامت دائم کانادا را به دست آورید. البته با این روش بلافاصله پس از تولد فرزندتان نمی‌توانید اقامت دریافت کنید و باید تا رسیدن به سن قانونی فرزندتان صبر کنید. در این روش فرزندتان بعد از رسیدن به سن قانونی به عنوان اسپانسر می‌تواند شرایط مهاجرت و اقامت شما را فراهم کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IR
اسکرول به بالا Call Now Button