اخذ پاسپورت ترکیه با سرمایه گذاری 1

چگونه با سرمایه گذاری در ترکیه تابعیت این کشور را کسب کنیم؟

چگونه با سرمایه‌­گذاری در ترکیه تابعیت این کشور را کسب کنیم؟

اخذ پاسپورت ترکیه با سرمایه­‌گذاری در زمینه خرید ملک و مستغلات یکی از ساده­‌ترین شیوه‌­های کسب تابعیت این کشور به شمار می­‌آید. زیرا طبق قانون کشور ترکیه هر فرد در صورت خرید ملک در ترکیه می‌تواند پاسپورت و جواز اقامت این کشور را کسب کند. این اقامت می­‌تواند متناسب با خواسته فرد به صورت اقامت دائم یک ساله باشد که می‌توان آن را سالانه تمدید کرد.

خرید ملک در کشور ترکیه از روش­‌های سرمایه‌­گذاری و اخذ اقامت این کشور محسوب می­‌شود.

بر این اساس صاحبان املاک با داشتن خانه دوم خود می‌­توانند در ترکیه اقامت داشته باشند و علاوه بر گذراندن تعطیلات خود در این کشور زیبا، تابعیت کشور ترکیه را نیز به دست بیاورند.

دولت ترکیه همچنین این امکان را در اختیار افراد قرار داده است تا با پنج سال زندگی در ترکیه تابعیت این کشور را کسب کنند و به صورت دائم در این کشور بمانند.

افراد بدون هیچ­گونه محدودیتی در هزینه و قیمت خرید ملک می­توانند مجوز اقامت در این کشور را به دست بیاورند. زیرا tapu و سند مالکیت ملک در ترکیه تنها چیزی است که برای کسب اقامت دائمی خود در این کشور به آن نیاز دارید. در دوره معامله ملک خریدار

می‌­تواند تا کسب اقامت دائم خود به وسیله خرید ملک و دریافت سند، از مجوز اقامت توریستی خود که تا ۳ ماه اعتبار دارد استفاده کند.

اخذ پاسپورت ترکیه با سرمایه گذاری 2
کشور ترکیه یکی از جذاب­ترین کشورهای توریستی دنیا محسوب می­‌شود.

اخذ پاسپورت ترکیه با سرمایه­‌گذاری حداقل 250000 دلاری برای خرید ملک در این کشور امکان‌­پذیر است. بعد از آن نیز افراد می‌­توانند به عنوان دارندگان ملک در این کشور، با در اختیار داشتن مدارک زیر جهت اخذ پاسپورت و اقامت خود اقدام کنند. از جمله این مدارک عبارت‌­اند از:

  1. گذرنامه و کپی آن
  2. چهار قطعه عکس رنگی
  3. پر کردن کردن فرم درخواست و تحویل آن در اداره پلیس خارجی
  4. داشتن صورتحساب بانکی جهت تامین کردن اعتبار کافی (تقریباً ۵۰۰ دلار برای اقامت یک ماهه در آنتالیا و دیگر مناطق کشور ترکیه ۱۰۰۰ دلار) یا داشتن گواهینامه مبادله ارز
  5. در اختیار داشتن اصل و کپی گواهی مالکیت املاک و مستغلات در کشور ترکیه
اخذ پاسپورت ترکیه با سرمایه گذاری 3
خرید ملک بهترین شیوه برای کسب اقامت دائم کشور ترکیه

مجوز اقامت دائم بعد از تایید مدارک توسط دولت ترکیه و دریافت پاسخ از طرف آن­ها صادر می‌شود که این کار ممکن است به صورت تقریبی تا دو ماه طول بکشد. فردی که مجوز اقامت ترکیه را دریافت کرده باشد به شرط تملک ملک در ترکیه می‌تواند سالانه مجوز خود را تمدید کند. مجوز اقامت در کشور ترکیه علاوه بر صاحب مالک شامل اعضای خانواده او، همسر و فرزندان نیز می‌شود.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IR
اسکرول به بالا Call Now Button