مدت زمان گرفتن ویزای استارت اپ کانادا 3

نکات لازم برای گرفتن ویزای استارتاپ کشور کانادا

مدت زمان لازم برای گرفتن ویزای استارتاپ کانادا

همان طور که می‌دانید امروزه یکی از کشورهای اروپایی که به طور سالانه افراد زیادی به این کشور مهاجرت می کنند، کشور کانادا می باشد. این مهاجرت‌ها می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد اما اگر شما قصد دارید که در سطح جهانی و به طور گسترده یک طرح را برای ایجاد اشتغال عملی کنید، گرفتن ویزای استارتاپ کانادا می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا می تواند با توجه به برخی از عوامل از جمله نوع مدارک شما، متغیر باشد. در ضمن باید به این نکته هم به خوبی توجه داشته باشید که برای گرفتن این ویزا باید یک ایده مناسب و استاندارد را ارائه کنید تا در مورد تایید مسئولان کشور کانادا قرار گرفته و در ادامه دچار مشکلاتی نشوید.

در واقع ایده شما باید کاملا جدید و خلاقانه باشد، به طوری که قبلا توسط گروهی دیگر ارائه و اجرا نشده باشد. همچنین  یکی از ویژگی‌های گرفتن این ویزا، این است که شما می‌توانید در کنار گرفتن ویزای استارتاپ کانادا، برای اقامت خود در این کشور هم اقدام کنید. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که با هر ایده و کسب و کار، نمی توانید ویزای استارتاپ کانادا را بگیرید و باید ایده شما مورد تایید کشور کانادا و قوانین موجود در این کشور باشد. مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا، پس از تایید ایده و یا نوع کسب و کار شما توسط این کشور تعیین می شود و این مدت زمان می تواند بازه های زمانی متفاوتی باشد. به همین منظور شما باید ایده هایی را برای کسب و کار و ایجاد اشتغال ارائه کنید تا در چارچوب استانداردها و قوانین این کشور باشد.

                        مدت زمان گرفتن ویزای استارت اپ کانادا 1    

مدت زمان لازم برای گرفتن این ویزا

برای گرفتن این ویزا باید ابتدا مدارک و ایده شما مورد تایید این کشور واقع شود و سپس شما می توانید در مدت زمانی حدود 6 الی 18 ماه، ویزای استارتاپ این کشور را تهیه کنید. مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا می تواند شامل بخش ها و مراحل مختلفی باشد که اگر بتوانید سریع تر آن ها را انجام دهید، قطعا ویزای خود را زودتر دریافت خواهید کرد. برای مثال وقتی می‌خواهید طرح تجاری خود را تهیه و استاندارد سازی کنید، تقریبا یک ماه طول می‌کشد. در ضمن برای این که مدارک شما توسط صندوق‌های سرمایه‌گذاری کشور کانادا مورد بررسی قرار بگیرد و نامه تایید را بگیرید، باید 1 الی 3 ماه صبر کنید تا این مرحله هم به خوبی انجام شود.

مدت زمان گرفتن ویزای استارت اپ کانادا 2

بنابراین همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، برای گرفتن ویزای استارتاپ کانادا باید ابتدا ایده شما برای ایجاد اشتغال و یا کسب و کار توسط کشور کانادا مورد تایید قرار بگیرد و اگر این ایده در چارچوب استانداردهای این کشور بود، باید مدت زمانی را برای گرفتن این ویزا صبر کنید. همچنین مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا با توجه به نوع و کیفیت مدارک شما متغییر می‌باشد. ما دراین مقاله سعی کرده‌ایم تا اطلاعاتی را در مورد نحوه گرفتن این ویزا و مدت زمانی که باید برای گرفتن آن صبر کنید را بیان کرده و شما را با این موضوع به خوبی آشنا سازیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IR
اسکرول به بالا Call Now Button