فرصت_های سرمایه_گذاری در ترکیه 1-min

بهترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری در ترکیه را بشناسید

بهترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری در ترکیه را بشناسید

ترکیه به دلیل داشتن نیروی کار پویا و جوان و جمعیتی متجاوز از 80 میلیون نفر، یکی از بهترین کشورها برای شروع یک سرمایه‌گذاری است. در سال‌های اخیر، این کشور مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران بوده است. نرخ بازگشت سرمایه در این کشور نیز بالاست. شما که این مقاله را می‌خوانید نیز احتمالا به سرمایه‌گذاری در این کشور که زمینه‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری را فراهم کرده است، فکر می‌کنید. در ادامه این مقاله به بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ترکیه خواهیم پرداخت. با ادامه این مقاله با ما باشید.

ترکیه یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری است

بهترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری در ترکیه کدامند؟

در اینجا به معرفی زمینه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری در ترکیه اشاره می‌کنیم:

  • ساخت و ساز و املاک

ساخت و ساز از دیگر فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ترکیه است. سرمایه‌گذاری در این بخش یکی از سودآورترین بخش‌ها در این کشور است و در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی یافته است. اخیرا شهرهایی مانند استانبول، ازمیر، بدروم و بورسا از پتانسیل خوبی برای سرمایه‌گذاری در این بخش برخوردار است. بالا رفتن ارزش دارای در هر سال که نتیجه قوت گرفتن صنعت ساخت و ساز و املاک در این کشور است، تضمینی برای بازگشت سرمایه است.

فرصت_های سرمایه_گذاری در ترکیه 2-min
ساخت و ساز و املاک از فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری در ترکیه است.
  • سلامت و درمان

در ده سال گذشته، ترکیه به دلیل توسعه‌هایی که در زمینه سلامت و درمان شاهد بوده است، پذیرای سرمایه‌گذاران خارجی در این بخش بوده است. از آنجا که ترکیه کشوری با اقتصاد در حال توسعه با شتاب زیاد است، جمعیتی رو به رشد دارد. این رشد جمعیت منجر به هزینه‌های بالا در بخش درمان شده است. از این جهت، سودآوری مراکز درمان، بیمارستان‌ها و پلی‌کلینیک‌ها افزایش یافته و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. سرمایه‌گذاری در بخش سلامت بسیار سود‌آور است و یکی از منابع مهم درآمد این کشور محسوب می‌شود.

  • لجستیک

ترکیه یکی از کشورهای فعال در صادرات و واردات محسوب می‌شود. صنعت لجستیک در این کشور درآمد بالایی      داشته و یکی از بخش‌های ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری است. صادرات و واردات این کشور هر سال رو به افزایش بوده و از این جهت، نیاز به صنعت لجستیک نیز بیشتر می‌شود.

فرصت_های سرمایه_گذاری در ترکیه 3-min
معادن از پر رونق‌ترین صنایع ترکیه است.
  • معادن

معادن در ترکیه همیشه رونق داشته‌اند و از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ترکیه هستند. مس، روی، طلا و نیکل در این صنعت پیشرو بوده‌اند . ثبات در قیمت کالاها و قوانین جدید معادن،  موجب رونق این بخش بوده است. ترکیه با ذخایر عظیم طلا، تولید کننده اصلی طلا در اروپاست و در حال حاضر هفت معدن طلا دارد که همگی در حال فعالیت هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IR
اسکرول به بالا Call Now Button