ویزای استارت آپ کانادا 2

مهم ترین شرایط ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

برای ورود به هر جا و مکانی نیاز به اجازه صاحب‌خانه داریم. ممکن است اینجا و مکانی که ما قصد ورود به آن را داریم در سطح کوچک مغازه یا خانه باشد و یا در سطح وسیع کشور باشد. این نکته لازم است ذکر شود که برای ورود به هر کشوری باید ویزای آن کشور را داشت و یا تهیه کرد. ویزا در واقع اجازه ورود به یک کشور است.  ما در این مقاله راجع به ویزای استارت آپ کانادا صحبت می‌کنیم.

ویزای استارت آپ کانادا 1

معنای ویزای استارت آپ کانادا

منظور از استارت آپ راه اندازی کسب و کار و یا داشتن کسب و کاری نوین و جدید است. کشور کانادا برای افرادی که کسب و کاری نوین و سودآور البته بسته به فرهنگ کانادایی دارند ویزای استارت آپی صادر می‌کند. ویزای استارت آپ کانادا این امتیاز را به همه می‌دهد که با راه اندازی کسب و کاری نوین و سودآور و با ثبت کارشان در سطح جهانی به کانادا مهاجرت کنند. سود حاصله از این کسب و کارها و در واقع استارت آپ‎ها به اندازه‌ای بالا است که میلیاردها دلار وارد گنجینه کشورها می‌کند برای همین است که کشور کانادا هم ویزای استارت آپی صادر می‌کند و راه‌اندازان استارت‌آپ‌های پر سود را به سمت خود فرا می‌خواند.

مهم ترین شرایط لازم برای تهیه ویزای استارت آپ کانادا

قبل از ورود به کشور کانادا باید ویزای استارت آپ کانادا را تهیه کرد. شرایطی را که کشور کانادا برای تهیه ویزایش گذاشته به این صورت است که:

  1. فرد باید کسب و کاری خاص و نوین داشته باشد که در سطح جهان به پیشرفت کشور کانادا کمک کند و از طرفی هم کاری کند که در کشور کانادا فرد متقاضی بعد از مهاجرت گرسنه نماند.

  2. فرد باید یک ضمانت نامه و در واقع یک نامه پشتیبانی از داخل کشور داشته باشد تا کانادا متوجه شود که فرد مهاجرت کننده سیاسی و مجرم نبوده است و دردسر نمی‌سازد.

  3. فرد باید به اندازه کافی پول برای زندگی‌اش داشته باشد تا در صورت ورود به کانادا برای دولت مشکل درست نکند.

  4. فرد باید نامه‌ای داشته باشد برای اینکه به کشور ثابت شود کسب و کارش نوین است و برای کانادا سودآور است.

  5. فرد متقاضی باید یک مدرک واقعی  داشته باشد برای اینکه بتوان ثابت کرد که استارت آپ ساخته شده می‌تواند در راه کمک و رضایت مردم کار کند.

  6. فرد باید یک ایده و طرح اولیه عالی بدهد برای اینکه کشور هدف و کارشناسان آن کشور را به خوبی جذب کند.

  7. او باید تلاش کند برای اینکه ایده و طرح اولیه استارت آپش زود به کشور کانادا برسد تا از رقبای دیگر جا نماند.

  8. متقاضی باید ثابت کند که قسمت اصلی کار را در خاک کانادا انجام می‌دهد.

  9. ثابت کردن اینکه استارت آپ می‌تواند به فرد کمک کند تا زود استطاعت مالی برای زندگی در کانادا را کسب کند هم آخرین شرایط برای در خواست ویزای استارت آپی است.ویزای استارت آپ کانادا 3

جمع بندی

در کل برای گرفتن ویزای استارت آپ کانادا باید یک ایده تجارت جهانی در سطح وسیع و بسیار سود آور داشت و باید به این نکته توجه کرد که حداکثر افرادی که می‌توانند ویزای استارت آپ کانادا را دریافت کنند پنج نفر هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IR
اسکرول به بالا Call Now Button