حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه 3

حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت

حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه چه قدر است؟

امروزه تامین حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه یکی از ساده‌­ترین راه‌­کارهای دریافت مجوز اخذ اقامت این کشور محسوب می­‌شود. از تاریخ 19/9/2018  بعد از افشا شدن برخی خبرها در روزنامه رسمی این کشور، هزینه مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه 1
خرید ملک در ترکیه و اخذ پاسپورت آن

بر این اساس گرفتن تابعیت کشور ترکیه و اخذ پاسپورت آن بسیار ساده‌­تر از قبل شده است. زیرا هر کس با سرمایه‌گذاری کردن حداقل ۲۵۰ هزار دلار و خرید املاک و مستغلات با این ارزش می‌­تواند شهروند ترکیه شود. در ادامه مطلب تمامی نکاتی را که برای کسب حقوق شهروندی و دریافت تابعیت این کشور از طریق خرید ملک و مستغلات باید بدانید را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 روند درخواست تابعیت ترکیه

هر فرد با داشتن حداقل سرمایه 250000 دلاری و هزینه کردن آن برای خرید مسکن، محل کار، فروشگاه و دیگر املاک مشابه در ترکیه می­‌تواند به اداره کل ثبت اسناد و کاداستر در این کشور مراجعه کنند و درخواست خود را مبنی بر در اختیار داشتن تابعیت این کشور به ثبت برساند.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه 2
سرمایه­‌گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه ساده‌­ترین روش اخذ اقامت این کشور است.

بعد از مراجعه به اداره کل ثبت اسناد و کاداستر در کشور ترکیه، ارزیابان املاک و مستغلات این کشور ارزش ملک خریداری شده را مورد بررسی قرار می­‌دهند تا مطمئن شوند حداقل ارزش آن  250000 دلار است.

در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد مراحل کاری درخواست تابعیت فرد برای کشور ترکیه در طی 3 تا 7 روز توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک و مستغلات انجام می­‌شود. بعد از تایید این مراحل نیز درخواست فرد به دفتر صدور جواز مهاجرت و اداره خدمات مهاجرتی فرستاده می‌شود. بعد از تایید تمامی مراحل درخواست تابعیت و کسب جواز اقامت ترکیه، تقاضا دهنده می‌­تواند به اداره کل ثبت احوال و ملیت مراجعه کند. در پایان نیز معاملات انجام شده از دفاتر اطلاعات شهروندی در استانبول و ترکیه ردیابی و مورد بررسی قرار می­‌گیرد.

بعد از گذشت حداکثر ۳۰ روز فرد می­‌تواند نسبت به اخذ پاسپورت ترکیه و تابعیت این کشور اقدام کند.

نکات قابل توجه در هنگام سرمایه‌­گذاری در ترکیه

خرید ملک در ترکیه با کمترین هزینه

بعد از تامین حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه بهتر است به موارد زیر توجه کنید تا بدین وسیله ملک مورد نظر خود را با آگاهی کامل خریداری کنید.

  • شما می­‌توانید با خرید ملک از هر کدام از شهرها و یا استان­‌های کشور ترکیه با ارزش حداقل 250000 دلار اقامت این کشور را کسب کنید.
  • خرید ملک علاوه بر مسکن می‌تواند شامل انواع املاک و مستغلات نظیر دفتر، فروشگاه و … شود.

 برای اخذ تابعیت کشور ترکیه نیاز به خرید یک ملک خاص به ارزش 250000 دلار نیست و با خرید چند ملک که ارزش آن­ها با همدیگر حداقل 250000 شود نیز می‌­توان تابعیت این کشور را کسب کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IR
اسکرول به بالا Call Now Button