سرمایه گذاری در صنعت بازی سازی 0

آیا امسال زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در صنعت بازی سازی است؟

آیا امسال زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در صنعت بازی سازی است؟

امروزه شاهد هستیم که صنعت بازی روز به روز رونق بیشتری در جهان پیدا می‌کند. هر روز کنسول‌های بازی جدید و پیشرفته تری وارد بازار می‌شوند. ورزش‌های الکترونیک نیز که بخشی از صنعت بازی سازی هستند روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. با این اوصاف، می‌توان با اطمینان گفت که سرمایه گذاری در صنعت بازی سازی، می‌تواند بسیار سودآور باشد.

پیش بینی می‌شود که صنعت ساخت بازی تا سال 2022، به ارزشی برابر با 230 میلیارد دلار رسیده باشد. این مبلغ، مبلغی بسیار هنگفت است که به هیچ عنوان نمی‌توان آن را نادیده گرفت. اما چرا امسال زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در این صنعت است؟ در ادامه مقاله ما را همراهی کنید. 

سرمایه گذاری در صنعت بازی سازی 1
دلایل سوددهی سرمایه گذاری در صنعت بازی سازی

دلایل سوددهی سرمایه گذاری در صنعت بازی

  1. ورزش‌های الکترونیکی رشد قابل توجهی داشته اند

رشد ورزش‌های الکترونیکی در مدت اخیر به شدت قابل توجه بوده است. پیش بینی می‌شود که تا سال 2021، 557میلیون نفر در جهان از ورزش‌های الکترونیکی استفاده کنند. در واقع، رشد این صنعت به قدری قابل توجه بوده است که کمپانی‌های بزرگ و مشهوری چون تیندر و آمازون، اسپانسر این صنعت شده‌اند. با توجه به رشد روز افزون این صنعت، می‌توان نتیجه گرفت که سرمایه گذاری در صنعت بازی سازی نیز روز به روز با سود بیشتری روبرو خواهد بود.

  1. تکنولوژی از صنعت بازی حمایت می‌کند

تکنولوژی امروزه نقش بسیار پررنگی را در صنعت بازی سازی ایفا می‌کند. این موضوع به خودی خود دلیل محکمی‌برای سرمایه گذاری در ساخت بازی است. امروزه در سال 2020 می‌بینیم که تکنولوژی به کار رفته در ساخت این بازی‌ها دائما در حال پیشرفت و بررنگ تر شدن است. غول‌های تکنولوژی همچون ” تج کوهلی Tej Kohli” مقدار هنگفتی پول را در استارت آپ‌های تکنولوژی مربوط به ساخت بازی سرمایه گذاری کرده‌اند. شما نیز می‌توانید جزوی از این داستان باشید. 

سرمایه گذاری در صنعت بازی سازی 2
زمان مناسب برای سرمایه گذاری در صنعت بازی فرا رسیده است.
  1. راه‌های ساده تری پیش پای مان قرار گرفته‌اند

قبل از این معمولا پیشنهاد می‌شد که برای سرمایه گذاری در صنعت بازی سازی، به یک کمپانی پیشرفته و بزرگ بپیوندید و در آن کمپانی سرمایه گذاری کنید. سرمایه گذاری در کمپانی‌های پیشرفته قطعا می‌تواند سوددهی خوبی داشته باشد، اما از آنجایی که رقابت برای سرمایه گذاری در چنین شرکت‌هایی بالا است، ممکن است هر کسی نتواند به راحتی موفق به این کار شود.

 خبر خوب این است که امسال شاهد رشد بسیاری از استارت آپ‌های نو پا در زمینه بازی سازی هستیم. می‌توان گفت که عملکرد استارت آپ‌های نو پا نیز در مدت اخیر قابل توجه بوده است. پیوستن به استارت آپ‌ها، ساده تر و کم دردسر تر از پیوستن به شرکت‌های بزرگ برای سرمایه گذاری است. با عملکردی که اخیرا از استارت آپ‌های نو پا دیده ایم، شما مجبور نیستید برای سود دهی راه سخت را انتخاب کنید و به سراغ شرکت‌های بزرگ بروید. با کمی‌جستجو در اینترنت به راحتی می‌توانید استارت آپ‌های موفقی را نیز پیدا کنید که مسیر را برای شما راحت تر خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IR
اسکرول به بالا Call Now Button