مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2020 2

Guide to Immigrating to Canada Through Investment 2020

Guide to Immigrating to Canada Through Investment 2020

 

Benefits of Immigrating to Canada Through Investment 2020

Many people, even professional and experienced business people, may think that migrating to a foreign country means starting their own business from scratch. You may think that by migrating to Canada or any other foreign country, you have to look for a new job and start your business with difficulty and start again from the first step.

با این حال، باید گفت که در بسیاری از کشور‌ها، سرمایه گذاران ‌می‌توانند به راحتی یک کسب و کار تازه را شروع کنند و یا یک کسب و کار از پیش راه اندازی شده را خریداری کنند. به این صورت، آنها نه تنها ‌می‌توانند از مزایای شغلی این کسب و کار بهره‌مند شوند، بلکه ‌می‌توانند تابعیت یا همان سیتیزن شیپ آن کشور را نیز به طور دائمی دریافت کنند.

 کانادا نیز یکی از کشورهایی است که در این ‌زمینه حرفی برای گفتن دارد. کشور کانادا برنامه‌های گسترده‌ای برای سرمایه گذاران خارجی که مایل به Immigrating to Canada through Investment 2020 Are held. The goal of these programs is to help Canada grow its economy.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2020 1

Prerequisites for Immigrating to Canada Through 2020 Investment

برنامه‌های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، به جهت جذب افراد ثروتمند به کشور کانادا بنیان گذاری شده اند. سرمایه گذاران و خانواده‌های آنان، ‌می‌توانند از طریق سرمایه گذاری در کانادا، اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. البته لازم به ذکر است که باید به شروط زیر نیز عمل کنند:

  1. سرمایه گذاران باید از تجربه کاری در ‌زمینه‌ای مرتبط با ‌زمینه شغلی که در آن سرمایه گذاری کرده‌اند برخوردار باشند. به این معنا که اگر قصد Immigrating to Canada through Investment 2020 You need to have at least two years of work experience in a related field.
  2. به عنوان سرمایه گذار، هم شما و هم خانواده‌تان باید ارزیابی‌های پزشکی و امنیتی کانادا را پشت سر بگذارید.
  3. کانادا دو برنامه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را به سرمایه گذاران خارجی اختصاص داده است. شما باید 1.2 ‌میلیون دلار کانادا را در یکی از این دو برنامه، برای یک دوره پنج ساله سرمایه گذاری کنید. توجه کنید که در این دوره، سودی به شما اختصاص داده نخواهد شد. البته این سرمایه گذاری توسط دولت کانادا تضمین شده است و پشتیبانی خواهد شد. به این معنی که بعد از پایان دوره سرمایه گذاری، به طور کامل به شما بازپرداخت خواهد شد.
  4. You will also be assessed in terms of age, language skills, experience, education, and so on.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

en_US
Scroll to Top Call Now Button