هزینه ویزای استارت آپ کانادا 3

میزان هزینه لازم برای گرفتن ویزای استارتاپ کانادا

میزان هزینه لازم برای گرفتن ویزای استارتاپ کانادا

امروزه افراد زیادی تمایل دارند تا ویزای استارتاپ کانادا را بگیرند ولی همه آنها موفق به این کار نمی‌شوند. برای گرفتن این ویزا باید یک سری از شرایط را داشته باشید تا مورد تایید مسئولان این کشور واقع شوید. در ضمن هزینه ویزای استارتاپ کانادا هم می‌تواند برای برخی از افراد زیاد باشد و مانع گرفتن ویزای استارتاپ برای آن ها شود. این هزینه ها می‌تواند با توجه به تعداد اعضای خانواده شما متغیر باشد. دقت کنید که این هزینه‌ها هیچ ارتباط و وابستگی با سرمایه گذاری در این کشور ندارد و یک بحث جداگانه است. به طور کلی این هزینه‌ها از 13000 دلار با توجه به تعداد اعضای خانواده شما شروع شده و به 34300 دلار ختم می‌شود.

در واقع هر چه تعداد اعضای خانواده شما کمتر باشد، باید هزینه کمتری را با خود داشته باشید و پول کمتری را خرج کنید. به عنوان نمونه اگر یک نفر هستید باید حداقل 13000 دلار را داشته باشید و برای خانواده های 2 نفره حداقل هزینه‌ای که می‌تواند نیازهای آنها را برطرف سازد، 16140 دلار می باشد. برای خانواده های 3،4،5،6 و 7 نفری به ترتیب باید هزینه ای حدود 19840،24100،27320،30810و34300 را در نظر بگیرید. همان‌طور که گفتیم هزینه ویزای استارتاپ کانادا برای افراد مختلف است و بر اساس تعداد اعضای خانواده تعیین می‌شود. این هزینه با توجه به دلار کشور کانادا می‌باشد و این یک نکته مهم است که باید به خوبی مورد توجه قرار بگیرد.

هزینه ویزای استارت آپ کانادا 1

حداقل میزان سرمایه گذاری ویزای استارتاپ کانادا

میزان این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین عامل آن، نوع شرکتی است که سرمایه را برای شما تامین می کند. هزینه ویزای استارتاپ کانادا برای سرمایه‌گذاری اگر توسط شرکت‌های ریسک پذیر تامین شود، می‌تواند حدود 200000 دلار باشد ولی اگر این سرمایه توسط گروه‌های سرمایه گذار که با نام‌های مختلفی هم شناخته می‌شوند تامین شود، تقریبا 75000 دلار می‌شود. در ضمن این سرمایه می‌تواند توسط مراکز رشد هم تامین شود. اگر مراکز رشد برای تامین این سرمایه اقدام کنند، شما نیازی به هزینه اولیه ندارید و البته باید در برنامه‌های آنها مورد تایید و پذیرفته شوید.

هزینه ویزای استارت آپ کانادا 2

بنابراین هزینه ویزای استارتاپ کانادا می‌تواند با توجه به ویژگی‌های افراد، متفاوت باشد. همچنین تعداد خانواده در میزان هزینه لازم برای این ویزا بسیار موثر است و می‌تواند مقدار حدودی آن را برای شما مشخص کند. این هزینه می‌تواند بین 13000 دلار تا 34300 دلار باشد و میزان دقیق آن را تعداد اعضای خانواده تعیین می‌کند. همچنین هزینه‌ای هم برای سرمایه گذاری ویزای استارتاپ کانادا لازم است که با توجه به نوع شرکت تامین کننده آن، تعیین می‌شود. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم تا میزان هزینه‌های حدودی که برای این ویزا باید در نظر داشته باشید را برای شما بیان کرده و آنها را با توجه به شرایط مختلفی که ممکن است برای شما رخ دهد، مشخص کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IR
اسکرول به بالا Call Now Button