طریقه اقامت در انگلستان به وسیله ویزا-3

اخذ اقامت انگلستان از طریق ویزای انگلستان 2020

طریقه اقامت در انگلستان به وسیله ویزا

انگلستان همیشه دارای جمعیت قابل ملاحظه­‌ای از مهاجران بوده است، بسیاری از افراد در طول سال­ها برای کار، تحصیل یا پیوستن به اعضای خانواده آمده­‌اند. با این حال، درصد ساکنان خارجی متولد انگلیس نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی کمتر است. حدود 9٪ از جمعیت انگلیس از خارج از کشور هستند. بیش از نیمی از این شهروندان اتحادیه اروپا هستند. بیش­تر آن­ها در شهرهای بزرگ پرجمعیت زندگی می­‌کنند، حدود 35٪ از جمعیت مهاجر انگلیس در لندن زندگی می‌­کنند. وزارت کشور انگلیس وزارت امور خارجه است که مسئول رسیدگی به ویزا و مهاجرت در انگلیس است. با ما همراه باشید تا با راهکارهای اخذ اقامت انگلستان از طریق ویزای انگلستان 2020 آشنا شوید.

طریقه اقامت در انگلستان به وسیله ویزا-1

انواع ویزاهای دریافتی برای انگلستان

چه بخواهید در انگلستان کار کنید و چه تحصیل کنید، برای ورود به این کشور به ویزای انگلیس نیاز دارید. چندین دسته ویزا وجود دارد که هرکدام برای اخذ اقامت انگلستان از طریق ویزای انگلستان 2020 نیاز به توجه و بررسی دارد.

ویزاهای انگلستان را می‌­توان به سه دسته عمده تقسیم کرد:

  • ویزاهای کوتاه مدت انگلیس:

    ویزاهایی هستند که می‌­توانند از 24 ساعت تا 6 ماه معتبر باشند، از جمله ویزای توریستی، ویزای بازدید کننده و ویزای ترانزیت.

  • ویزاهای غیر مهاجرتی:

    ویزاهای موقت بلند مدت، برای اهدافی مانند تحصیل یا کار در یک قرارداد موقت مدت دار، که در آن متقاضی قصد ندارد، بیش از یک دوره مشخص در انگلستان بماند.

  • ویزای مهاجرتی:

    برای کسانی که می‌­خواهند به مدت طولانی یا به طور دائم در انگلستان بمانند، به عنوان مثال کسانی که برای کار یا اهداف جمع شدن خانواده نقل مکان می­‌کنند.

  • طریقه اقامت در انگلستان به وسیله ویزا-2

چگونه برای ویزای انگلیس می‌­توان اقدام کرد؟

سالانه صدها هزار نفر از انگلیس دیدن می­‌کنند. برخی از آنها علاقه­‌مند به گشت و گذار هستند در حالی که برخی می­‌خواهند تحصیلات خود را ادامه دهند، یا از فرصت شغلی در انگلستان استفاده کنند. روند درخواست ویزای انگلستان به نوع ویزای شما بستگی دارد. ما در قسمت بالا انواع ویزاهای انگلیس را معرفی کردیم که هر کدام شرایط خاص خود را دارند. اولین کاری که می‌­توانید برای هر نوع ویزای انگلیس درخواست کنید، 3 ماه قبل از تاریخ واقعی سفر برنامه­‌ریزی شده شما است. برای اخذ اقامت انگلستان از طریق ویزای انگلستان 2020 در اینجا، مهم است که درک کنیم که وزارت امور خارجه برای بررسی درخواست ویزا شما 3 هفته طول می­کشد. بنابراین، ما پیشنهاد می­‌کنیم که باید از قبل اقدام کنید تا کنسولگری بتواند زمان کافی برای رسیدگی به درخواست ویزا شما را داشته باشد.

با توجه به نوع ویزایی که برای آن درخواست می‌کنید ، ممکن است لازم باشد فرم درخواست موجود به صورت آنلاین را پر کنید، دو عکس رنگی که باید طی 6 ماه گذشته گرفته شود، گذرنامه معتبر با حداقل یک صفحه خالی برای ویزا، شما همچنین باید اثبات تمکن مالی برای تأمین هزینه های اقامت در انگلیس را ارائه دهید. تمام این شرایط برای اخذ اقامت انگلستان از طریق ویزای انگلستان 2020 لازم و ضروری است، همچنین باید با توجه به ویزایی که درخواست کرده‌­اید شرایط را بررسی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IR
اسکرول به بالا Call Now Button