مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2020 2

راهنمای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2020

راهنمای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2020

 

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2020

بسیاری افراد، حتی تاجران حرفه‌‌ای و با تجربه، ممکن است فکر کنند که مهاجرت کردن به یک کشور خارجی، به معنای شروع کردن کسب و کارشان از صفر است. ممکن است تصور کنید که با مهاجرت به کانادا یا هر کشور خارجی دیگر، باید به دنبال شغل جدیدی باشید و کسب و کارتان را به سختی و از پله اول دوباره راه بیندازید.

با این حال، باید گفت که در بسیاری از کشور‌ها، سرمایه گذاران ‌می‌توانند به راحتی یک کسب و کار تازه را شروع کنند و یا یک کسب و کار از پیش راه اندازی شده را خریداری کنند. به این صورت، آنها نه تنها ‌می‌توانند از مزایای شغلی این کسب و کار بهره‌مند شوند، بلکه ‌می‌توانند تابعیت یا همان سیتیزن شیپ آن کشور را نیز به طور دائمی دریافت کنند.

 کانادا نیز یکی از کشورهایی است که در این ‌زمینه حرفی برای گفتن دارد. کشور کانادا برنامه‌های گسترده‌ای برای سرمایه گذاران خارجی که مایل به مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2020 هستند، برگزار ‌می‌کند. هدف از این برنامه‌ها، در واقع کمک به رشد اقتصادی کشور کانادا است.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2020 1

شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2020

برنامه‌های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، به جهت جذب افراد ثروتمند به کشور کانادا بنیان گذاری شده اند. سرمایه گذاران و خانواده‌های آنان، ‌می‌توانند از طریق سرمایه گذاری در کانادا، اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. البته لازم به ذکر است که باید به شروط زیر نیز عمل کنند:

  1. سرمایه گذاران باید از تجربه کاری در ‌زمینه‌ای مرتبط با ‌زمینه شغلی که در آن سرمایه گذاری کرده‌اند برخوردار باشند. به این معنا که اگر قصد مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2020 را دارید، نیاز است که حداقل دو سال در ‌زمینه‌ای مرتبط، تجربه کار داشته باشید.
  2. به عنوان سرمایه گذار، هم شما و هم خانواده‌تان باید ارزیابی‌های پزشکی و امنیتی کانادا را پشت سر بگذارید.
  3. کانادا دو برنامه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را به سرمایه گذاران خارجی اختصاص داده است. شما باید 1.2 ‌میلیون دلار کانادا را در یکی از این دو برنامه، برای یک دوره پنج ساله سرمایه گذاری کنید. توجه کنید که در این دوره، سودی به شما اختصاص داده نخواهد شد. البته این سرمایه گذاری توسط دولت کانادا تضمین شده است و پشتیبانی خواهد شد. به این معنی که بعد از پایان دوره سرمایه گذاری، به طور کامل به شما بازپرداخت خواهد شد.
  4. همچنین شما از نظر سن، مهارت‌های زبانی، تجربه، تحصیلات و … ارزیابی خواهید شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IR
اسکرول به بالا Call Now Button